Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hva er gode merker? Sitter på nettbutikk og tenkte å bestille, men vet jo ikke hva som er kvalitet... Noen som kan hjelpe meg litt? :)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 hmmmm hva liker du da? retro? klassisk? alder og kjønn på barnet?
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jente, 6 mnd. Liker egentlig litt av alt, men blir det FOR mye mønster så styrer jeg unna.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har i det siste blitt veldig glad i Mini A Ture (dansk), Memini (norsk) og Katvig synes jeg har en fantastisk velour. I tillegg er det et veldig kuult merke som heter Eliane et Lena som er fransk. Vet ikke om du finner det noen steder, men de har mye kuult.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, jeg har noe Katvig og IdaT.dk. Skal se litt på de andre merkene du nevner der. Tusen takk! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå