Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er vi spente eller?? Og hva tror vi om utfallet denne måneden? Jeg følte veldig at jeg ville få mensen forrige mnd, men den følelsen har jeg ikke denne måneden. Det bør absolutt ikke ha noe å si da. Ikke føler jeg at jeg får mensen, og ikke føler jeg at jeg er gravid...SÅ, her er alle muligheter åpne!!!!!!! Har IKM på lørdag, og har ikke tenkt å kjøpe tester denne gangen.,.. Men, har ikke tanta dukket opp op mandag, så MÅ jeg jo så klart:-) Klem
har4barn Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har!! Ikm søndag, men kanskje allerede i morgen el lørdag pga av at jeg mistenker litt tidligere el. Kommer ikke til å teste før mandag i hvert fall. Vil ikke bli skuffet .....
keshia Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har også!! IKM i morgen.....har forresten skrevet mine symptomer under en annen tråd her: -kvaaaalm! verst på morgenen, men i bølger hele dagen - mensmurringer som har pågått i snart to uker -trøtt og sliten konstant!! (og det er ikke bare bare når man har tre barn å ta seg av) -kriblinger i leggene på kvelden håper på at tr ikke kommer i morgen!!! tør jeg teste??
nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jaa!! ta en test imårgen!! hihi! er så spennende!!
keshia Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 ja,kjempespennende!!! men jeg tok en test forrige helg,den var negativ..mulig det var for tidlig? jeg har brukt yasmin p-piller,men glemte flere forrige mnd..nå har jeg sluttet helt og venter "p-pillemens" i morgen.... kan mine symptomer være tegn på graviditet?
nr2-imagen:) Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 hmm.. vanskelig å si.. du testet for tidlig ja! jeg har hatt graviditets symptomer i 4mnd.. hehe... ikke gravid enda. du får bare vente å se
keshia Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 ugh,blir sprø av ventinga!! hvis dette ikke er å være gravid,så må jeg nok pelle meg til legen ganske fort.. vil aldeles ikke gå uten energi og å være kvalm uten grunn! men men...må vel holde ut til i morgen... ingen tegn i det hele tatt på at tr er på vei ihvertfall...
murmel1 Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Et spørsmål: Er IKM den dagen dere skulle hatt TR eller dagen etter? Hehe, litt uvitende her. Jeg skulle hatt TR i morgen, men testet positivt på onsdag. Tør ikke slippe gleden helt løs for jeg tror det ikke før det har gått noen dager etter forventet mens.
keshia Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 det er den dagen vi skulle hatt mensen ja... gratulerer så mye med positiv test!!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 IKM i morgen (lørdag), men testet negativt i går, så går ut fra at tr dukker opp. Mitt eneste håp er at EL var forsinket med 3 dager denne mnd så kanskje, kanskje det er et bittelite håp!? Huff... tester i morgen tidlig.
veldigveldigspent Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har!! Kjempespent.. heller ikke tenkt å kjøpe tester før eventuelt mandag. TR pleier å komme fredag kveld eller lørdag morgen..så jeg er veldig spent:) Testet negativt idag, så regner vel med at det ikke er noen baby der:) Selv om det føles som om det er det, selvsagt;)
Lille jente Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Har ikm på mandag, men hvis billig-testene kommer i posten i dag eller i morgen skal jeg test i morgen! Blir jo helt tussete av dette )
keshia Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 testet i morges, men negativ test.. ikm i dag,men null tegn til tr enda... har høy livmortapp og er fortsatt kvaaaaalm...kan testen vise feil tro? håpe håpe...
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. oktober 2007 Tester kan alltid vise feil vettu:-) Her har ikke TR dukket opp enda, men jeg har verken menssymptomer eller babysymptomer, så her er det 50/50 enn så lenge... Er litt spent, for det ble ikke mye sex denne mnd, men VET vi hadde det da jeg hadde EL, så da er det bare å håpe... Husker det var sånn da jeg ble gravid sist gang også, for da trodde jeg i hvertfall IKKE jeg var gravid, for ikke hadde vi hatt mye sex, og ikke var det symptomer der heller,... men, 9 mnd senere kom tulla vår!!! Veldig spent...
beibis Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 Hadde IKM på onsdag. Testa negativt da. (Klarte jo ikke å vente...) Men fortsatt ingen tegn til TR :-) Så vi lever fortsatt i håpet. Mannen min spør meg hver gang jeg har vært på do. Han er minst like spent som jeg. Krysser fingrene og håper at spiren sitter.
Blacktower Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 IKM på søndag etter mine beregninger. Tror nok den er på vei for har spotta litt idag. Har alltid litt spotting før den kommer for fullt.
ennah78 Skrevet 13. oktober 2007 #17 Skrevet 13. oktober 2007 IKM i helga..men vet ikke om jeg helt kan stole på det.. (20pp) forrige mnd kom tr 8 dager for seint, noe den aldri pleier!! så jeg lurer litt på hva som skjer med kroppen.. håper den er i gang igjen nå..etter VANLIG perioder var det vel egentlig IKM i går/ I dag..får vente og se! Lykke til alle prøvere! MÅtte spira endelig sitte hos oss snart
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. oktober 2007 Hurra!!!!!!! Er egentlig veldig regelmessig men TR har ikke meldt sin ankomst på IKM-dagen... hmmmm... fortsatt ingen symptomer, men tør ikke begynne å håpe på noe enda. Ho kommer nok i natt... BLÆ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå