Blind Gudinne Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Å nei! Han er en skikkelig NAM! Syns han var finere i Angel, men tar han gjerne i Bones også =D
St.Sunniva Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 I Buffy og Angel var han FIN ja....litt mystisk...Han er fortsatt kjekk, men litt mer vanlig da :-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har siklet på den mannen siden jeg så den første Buffy-episoden for ti år siden. Jenter, ligg unna, han er MIN!!
St.Sunniva Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 hihi....nåja...tror nemlig han er BARE min jeg!! ;-) Deler ikke på et sånt "catch" altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå