Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Fikk et tips isted om at du hadde lagt ut bilde av det julekortet du lagde for meg ifjor, som reklame på siden din... Siden du ikke har spurt meg om det var greit, så vil jeg gjerne at du tar det bort. Uproft...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 ja, jeg tror det er et nick
børdi Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 hva med å sende henne en pm i stedet for å legge ut dette innlegget her da?????
Libido- Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Børdi: kanskje andre foreldre er i samme situasjon? Kjekt å få vite det isåfall.
Gjest frøkenmandag Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Kjenner ikke saken, men vanlig regel er da at fotografen/designeren har opphavsretten til materialet, og kan publisere det som han/hun vil... ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Joa, men nå var det mine bilder, hun lagde bare kortet. Det var ikke nevnt noen plass at hun skulle legge de ut på siden sin, jeg trodde hun gjorde dette som en tjeneste. Synes ikke noe om at julekortet vårt ligger ute på ei "fremmed" side.
Libido- Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 dette er ikke en fotograf da.. så null opphavsrett. http://pic5.piczo.com/emilia06/?g=28549661
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Hm, den bør du passe deg for, fotografen... Ikke lov...
Mockanin Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Dette syntes jeg var unødvendig og legge ut her. Dette er en hobbyfotograf. Hun er flink til å ta bilder og lager julekort m.m. for andre bla. flere her inne. Selvsagt burde hun ha spurt, MEN du kunne faktisk bare sendt henne en mail eller en pm her inne så hadde nok denne saken vært ordnet. Hun vil jo bare vise frem hva hun har laget. I tillegg gjør hun jo dette billig også. Jeg skal gjøre henne oppmerksom på dette om hun ikke allerede har sett denne tråden.
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Vel, jeg er faktisk litt enig med hun lenger oppe.. Er jo mange bilder på siden hennes, og det kan jo være at andre også er uvitende om dette? Ikke vet jeg..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Hei Jeg har tatt det bort nå... Unnskyld! Er ikke meningen å legge ut noe som dere ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå