1litenOg1Stor Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har nettopp blitt alene og synes det kan bli litt ensomt om kveldene. Etter at poden har lagt seg og jeg har gjort husarbeidet (eller så mye som jeg orker iallfall:) Hva bruker dere tiden til?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Som deg blir det nok mange rolige kvelder aleine. Til tider kjeder eg meg. Stort sett sitt eg forran PCen med TVen på i bakgrunnen. Hender eg vasker og rydder litt. Synest det er deileg å berre slappe av etter ein lang dag på jobb.El. hender det at mamma stikker innom og det er jo kos da.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 en del husarbeid, sitter på nett, leser en bok, ser tv, får besøk.. eller slapper av i sofaen med en kopp kakao og en morsom film:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 blir mye pc med tv i bakgrunnen... lange kvelder til tider litt husarbeid men er ikke så motivert til det på kvelden
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 husarbeid,tv og pc-og lekser-veldig ensformig..men sånn er det:-)
Banshee Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 husarbeid, pc, tv, scrapping...sånn går no dagane
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Gjør vel som dei fleste andre, minst mulig. Chatter med venner på pc, ser tv. Strikker og leser ein del og. Nå skal eg begynne å pusse opp huset eg leiger, så nå får eg nok å gjer. :-)
tonebf Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 jeg er stundent da så jeg leser en del på kvelden, men utover det så blir det tv, pc, musikk, husarbeid osv.... besøk også da =))
WP-TLogPeanut Skrevet 13. oktober 2007 #9 Skrevet 13. oktober 2007 Pc,pc,pc og atter pc....... LITE motivert til husarbeid på kvelden ja... Irrriterer meg litt, for har fått en tendens til å kjedespise så gæli .... OFF..på diett no ja Får svært sjelden besøk
Sabina og gjengen Skrevet 13. oktober 2007 #10 Skrevet 13. oktober 2007 stort sett samme som WenchePia, myyye pc (msn, dib facebook osv..) Ellers litt tv og veldig lite besøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå