Gå til innhold

Stikkninger i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29+5 og har dei siste dagene hatt stikkninger i underlivet spesielt når jeg beveger meg.

I kveld er det litt mer,men jeg kommer meg ikke til legevakt eller sykehus fordi veien er stengt pga en trailer ligger i grøfta:-/.

Noen andre som har/hatt det uten at det var noe farligt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok du kan ta det med ro. Hvis du blar deg litt nedover på siden her eller bakover til tidligere innlegg vil du se MANGE innlegg ang stikkinger. Uklare meninger om det er modning eller babyen som presser på nerver. Men tror du kan ta det med ro. Uansett er det vondt, da...

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også stikkinger i underlivet mot slutten i forrige svangerskap. Stakk liksom oppe i skjeden, ganske vondt. Måtte liksom knipe bena sammen og vente på at det skulle gå over. Da jeg kom inn på føden, klar for å føde hadde jeg 5 cm åpning. Jeg tror at disse stikningene er noe vi kjenner når livmorhalsen begynner å åpne seg sakte men sikkert. Fikk mistanken bekreftet av jordmor, som sa at det bare var greit å gå med slike stikkinger litt i forveien. Mange har jo ikke åpning når de kommer inn med rier. Håper jeg kjenner disse stikkingene denne gangen også jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...