Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 idag er det et år siden snuppa ble skrevet ut fra sykehuset, og de endeløse turene daglig til og fra sykehuset var over! rart å tenke tilbake på hvor usikker og vanskelig jeg syntes alt var da. Nå er det en helt annen følelse, hun begynner nemlig i barnehagen på mandag! huttetu, gruer meg fælt, for hun er så liten i fht alle de andre barna. Heldigvis vet jeg at hun får det bra etterhvert i bhg, for hun er en aktiv krabat som helst skulle ha krabbet maraton hver eneste dag! ville bare fortelle at selv om det siste året har vært det tøffeste i mitt liv sålangt, kan jeg nå se tilbake på det, og forstå at uansett hvordan ting har vært, vil det alltid komme nye bekymringer. Det er bare så deilig når bekymringene ikke lenger gjelder liv eller død... Ha en fortsatt god kveld alle sammen!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 grattis:) idag er det 5 mnd. siden vi ble skrevet ut ( var hjemme 3 dager på perm før vi ble skrevet ut) hvor stor var jenta di når hun kom til? sønnen min ble født i uke 26+5 og var 990gr. og ca. 37 cm.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 13. oktober 2007 #3 Skrevet 13. oktober 2007 Tiden går fort. Gratulerer med 1 årsdag for en stor milepæl i lykkelitens verden Bekymringsfri blir vi aldri, bare at vi lærer å leve med bekymringene bedre etterhvert. Lykke til med barnehagestart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå