ragna Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hva er det dere gjør for å oppnå denne statusen? det er rett før jeg blir sint. jeg kommer meg ikke på lista uanfaensett! ligger dere med moderator? *tumtelitum*
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 helt klart... lite sosial liv og lite fantasi....ikke en dritt på tv og gidder ikke vaske hus eller lese bok ...blir sittende her når krapylet er i seng
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Si det...:)Tar det med et smil:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Dæven, hvorfor vil du på the-list-of-shame da? Hver gang nicket mitt var på den holdt jeg på å dø av skam! :/ Synd for dere at jeg IKKE gjorde det da, hehehehehehehe...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 , må innrømme at jeg tok hintet:)
ragna Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 altså, det var ingen hint å hente i innlegget. seriøst. men syns det er snodig at jeg til tider ikke har vært på lista. i mer aktive perioder. eller yppert, er han på lista f.eks? (orker ikke, klarer ikke, gidder ikke; hente opp lista igjen) nai, det er noe muffins her..banna-beint.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Ehhh, ja, for et dumt spørsmål. SELVFØLGELIG ligger vi med moderator! Hele gjengen. Derfor de ikke har tid til ¨å følge med her inne,. ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå