Gå til innhold

dere on-the-list - mennesker!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det dere gjør for å oppnå denne statusen?

det er rett før jeg blir sint. jeg kommer meg ikke på lista uanfaensett!

ligger dere med moderator?

 

 

*tumtelitum*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt klart...

 

lite sosial liv og lite fantasi....ikke en dritt på tv og gidder ikke vaske hus eller lese bok ...blir sittende her når krapylet er i seng

Skrevet

Si det...:)Tar det med et smil:)

Skrevet

Dæven, hvorfor vil du på the-list-of-shame da? Hver gang nicket mitt var på den holdt jeg på å dø av skam! :/ Synd for dere at jeg IKKE gjorde det da, hehehehehehehe...

Skrevet
:), må innrømme at jeg tok hintet:)
Skrevet

altså, det var ingen hint å hente i innlegget. seriøst. men syns det er snodig at jeg til tider ikke har vært på lista. i mer aktive perioder. eller yppert, er han på lista f.eks? (orker ikke, klarer ikke, gidder ikke; hente opp lista igjen)

nai, det er noe muffins her..banna-beint.

Skrevet

Ehhh, ja, for et dumt spørsmål. SELVFØLGELIG ligger vi med moderator! Hele gjengen. Derfor de ikke har tid til ¨å følge med her inne,. ha ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...