Kasandre Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 jeg begynte med cerazette 7 dager etter jeg var sluttet med p-piller(som jeg bare tok 1 1/2 uke) brukte litt kondom med typen, men slurvet vel litt.. Nå har jeg ikke fått mensen, skulle ha hatt den for 4 dager siden og ingen tegn what so ever! litt spenning i brystene, men det kan vel være bivirkninger ikke sant? håper noen kan svare meg:) må huske å nevne at jeg testet neg. på mandag!
våken_om_natta Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 De fleste som går på Cerazette får ikke mensen!!!
übermamma *5 pp* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg gikk på cerazette i 2,5 år og hadde aldri mensen. Sluttet med det etter 3 uker på pilla og fikk den igjen 3 uker etter pilleslutt. Så det er nok ganske vanlig å ikke ha mensen men du bør jo ta en test når du sier dere slurva..da lagger du det jo i kortene selv at du kan være gravid.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har gått på cerazette siden januar, har enda ikke hatt noe mens. Lurte på om jeg var gravid jeg også, men det var visst bare bivirkninger av p-pillene. Merker litt menssymptomer av og til, som murringer i magen og brystspenninger. Men går over uten at de kommer noe mens. Jeg vet også at jeg ikke er gravid.
potetball Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 det er heeeelt vanlig å ikke få mens når man går på cerazette:)
lana<3 Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 jeg gikk på de i fire mnd men fikk heller ingen mens...sluttet med dem for siste mnd ble jeg gravid og fikk en sa
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde ikke mensen når jeg gikk på Cerazette. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå