Gå til innhold

Elektrisk eller manuell brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring der ute? Er gravid for første gang og lurer på hva jeg skal velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart elektrisk. Du blir dritlei av å pumpe manuelt. Dessuten kan det være tungt også. Jeg måtte anstrenge meg slik at melken kom nesten ikke ut. Men med elektrisk stømmer den kjempelett ut.

Skrevet

Helt klart elektrisk! Lykke til :-)

Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med manuel. Når melken strømmet, så strømmet den i strie strømmer.

Du kan jo prøve å leie el-pumpe hvis det viser seg at du trenger. DA kan du jo kjøpe hvis dette er noe du trenger hele tiden.Kjenner flere som har punget ut og ikke brukt pumpen i det hele tatt.

Skrevet

Jeg prøvde elektrisk pumpe flere ganger forrige gang,ikke mange dråpene som kom ut nei! :( Denne gangen skal jeg kjøpe en manuell pumpe håper det går bedre:)

Er forskjell fra person til person. Du kan leie elekrtis på helsestasjonen. (jeg gjorde det,vet ikke om de gjør det over alt?)

Skrevet

Ja du må ha eletrisk!!! Jeg har knallgod erfaring med det:=)

Skrevet

Ingen erfaring, men hun damen i butikken som nettopp hadde ammet anbefalte manuell, selv om elektrisk var dyrere og jeg trodde hun skulle anbefale den... Har kjøpt manuell, satser på at jeg får det til :-)

Skrevet

Uten tvil elektrisk!

Fikk ikke ut en dråpe med manuell, men det kom i strie strømmer med elektrisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...