mamman til karen elisabet. Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 vi har nå begynt å lure på om vi skal vente til våren 2009. I April 2008 skjer det store forandringer i livet vårt vi skal bli foredre. Hva ville dere ha gjort?
Vannmann35 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis dere får barn i April er det vel ikke noe problem å gifte seg utpå høsten eller vinteren. Alt avhenger jo av hvor ivrige dere er på å bli gift. Vi valgte å vente over et år med å gifte oss, hovedsaklig med hensyn til studier - denne ventetiden har vært lang. Hadde jeg valgt om igjen tror jeg vi hadde tatt bryllupet tidligere.Vil bli gift nå :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Vi giftet oss da minstemann var 13 måneder. Jeg er glad vi ventet såpass "lenge". Da kunne han legge seg uten puppen, han sov hele natta og var fortrolig med andre familiemedlemmer. Jeg hadde ikke store lekkende ammepupper lenger. Det var mulig å planlegge uten å være inni "babyboblen" hele tiden. Jeg ville altså ha ventet :-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er veldig i tvil, er i nøyaktig samme situasjon som deg. Venter barn (nr 2) i april, og skal gifte oss i september. Men vi har bestemt oss for å gjennomføre. Det blir som det blir, om jeg så må amme midt under middagen så får vi vel ta det som det kommer. (Forøvrig synes jeg ikke det gjør så mye å ha ammepupper....de vil være større enn normalt, særlig med ammeinnlegg...og det er ingen ulempe når man egentlig er en A-cup! Og jeg lakk ikke mye sist gang så jeg satser på at det går bra..) Det er mange som kan hjelpe til og passe en 5-mnd gammel baby, men vi tenker jo at vi kanskje kunne leie inn en barnevakt også, slik at ikke gjestene blir belastet med våre barn. Det største problemet for oss har vært å finne et selskapslokale der vi kunne legge babyen (og vår da 3 år gamle datter) innen rimelig nærhet slik at babycall'en virker. Det har vi funnet til slutt, men i Oslo er det faktisk ikke mange steder å velge mellom. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Vi hadde egentlig tenkt å gifte oss i sommer, men da jeg ble gravid og fant ut når det skulle skje, så ville vi vente... Men vi utsatte det også pga økonomien da.. Vi gifter oss neste sommer.. Så jeg ville ventet...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Vi er i samme situasjon.Venter nr 2 i april og gifte oss i september.Skal ha barnedåp samtidig vi.Gleder oss masse
mamman til karen elisabet. Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for mange gode råd. Vi har snakket en del om dette i dag og bestemt oss for å vente til 2009. Vi forlovet oss den 23 Mai i år og fant ut at den 23 Mai 2009 faller på en lørdag, så det blir dagen vi gifer oss. Har bestilt tid i kirken i dag. Lykke til med ekteskap og barnefødsler til dere alle.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 Ville gjort som planlagt. Kommer alltid opp nye ting i livet
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Det blir sikkert kjempefint, så koselig med samme dato:) Vi er i samme situasjon som dere, men syntes det blir for lenge å vente til 2009, så vi gifter oss i januar i stedet, med 6 mnds mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå