Gå til innhold

Da er jeg visst gravid igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjokk i dag jeg =)

Er bare 4 dager på overtid, men har tatt to tester som er positive.

Snuppa er jo bare 9 mnd, så de blir veldig tette ja :P

Noen andre som har to tette som kan trøste meg med at dette er overkommelig? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Har ikke to tette selv, men det går helt sikkert kjempebra. Klemmer

Skrevet

gartulerer.

småen er nesten 9 mnd og jeg er 17uker på vei.

Skrevet

Grattis så mye med den bitte lille spiren :) går sikkert helt fint med to tette,, snuppa er 18 mnd nå og jeg ser at det hadde vært utrolig koselig å hatt en liten en til nå som hun har blitt så stor og flink..

Skrevet

Hei...

VI har en på 5 ei på 2 år og 1 mnd..og en på 10 mnd..så lillemor var 7 mnd da jeg ble gravid med nr 3...det går så fint atte..:)

Litt sjalusi, som man må regne med, men ellers er alt bare toppers:!)

Skrevet

Gratulerer:-)

Jeg har 2 tette. Det går kjempe bra:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Sønnen min var bare 9 mnd han også da jeg ble gravid! Er i uke 29 nå, og endelig slått meg til ro med at det kommer til å gå bra!!!

Barna kommer til å få det veldig fint med hverandre når den yngste blir et år eller to. Lekekamerater og gode venner når de blir eldre er det jeg ser for meg!!!

Lykke til videre!!

Skrevet

Tusen takk damer. Satser nok på at det skal gå bra, det er gubben som er mest bekymra.

Da kjøper vi vel endelig den stasjonsvogna jeg har lengtet etter =)

Skrevet

Vi hadde en på 11 mnd da vi ble gravid igjen (:

Det var litt slitsomt i starten fordi jeg slet mye med ammingen og hadde henne ved puppen konstant, samtidig som veslegutt var for liten til å bli forklart hvorfor mamma ikke kunne leke akkurat nå eller nå eller nå...uff.

Men det gikk seg til, og nå ser vi to småtasser som har stor glede i hverandre. Storebror passer på snuppa og de koser og har det kjempefint sammen.

Det er slitsomt ja, så hvis du blir tilbudt hjelp eller avlastning innimello: takk Ja (: Men man får rutine på det meste og da er det helt herlig med to så tette.

Skrevet

Glemte jo å gratulere deg da! GRATULERER!

Skrevet

Her er det 16mnd mellom storesøster og lillebror. Har aldri hatt det så travelt som nå, men ville ALDRI ha bytta det ut med noe som helst=)

Gratulerer, dette klarer dere!

Skrevet

Gratulerer! Du går en spennende og hektisk tid i møte. Men det er mest kos med to tette :o)

Nr 3 og 4 kom med 11 mnd mellom.

Skrevet

du ska se at dettan går bra..=) kor koseli..=) gratulerer så masse.. c'',)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...