*kea* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Ojoj nye tider dette var og nappa ut spiralen på tirsdag...hadde grua meg forferdelig for det gjorde så vondt å sette den inn, men ''plopp'' så var den ute =) Så nå er det prøving på gang, fikk "mens" i dag så da var første pp i gang. Brukt 2 år på førstemann (han blir to år i desember) så litt spent om det går greit. Håper jo dette går fort selv om det er litt spennende å være prøver til å begynne med =) Kanskje jeg skal dra igang en liten pres?? jeg er 25 år, gift (5 år nå i august) med keamannen som er 32, bor i rogaland. han en flott gutt på nesten 2 år og en hund på 5 år Hilser til alle kjente (hvis det er noen her nå) lenge siden. Skal bli spennede å bli kjent med alle som er her inne nå Ha en fortsatt fortreffelig kveld Stoor klem
2prinsesserogbim Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 velkommen vil jeg si da... jeg er 21 år og forlovet med en kjempe kar på 21 han også... vi har ei jente på 15 mnd.. vi er i 1 pp, skulle hatt mensen for en uke siden, negative tester.. men vi bare fortsetter å prøve som før alikevel i håp om en spire snart
våken_om_natta Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også en gutt som blir 2 i desember. Vi har også begynt på nr 2 nå:-) Fortell hvordan det går da:-)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 lykke til med prøvinga:) prøver på min første jeg og er 20 år:)
Juicy med spirer! Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Velkommen Skal bli spennende å slå følge med deg gjennom dette! Jeg er også 25 år, samboer i 5 år og har ingen barn fra før. Er fremdeles i 1pp, har ikm på tirsdag! Håper du ikke blir her lenge, at du snart flytter over på 1.tri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå