2 gutter & huleboer Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hva er symptomene på at en er gravid?? er bare 6,5 mnd siden jeg fødte en gutt, men husker ikke hvordan jeg følte meg når jeg ble gravid.... Litt glemsk men...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis du tar en titt inne på "bli gravid", så finner du hele symptomlista der......
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 hei hei:) hvis du går inn på forumet bli gravid, så ligger det et innlegg der som heter symtomliste:) tror det meste står der:) lykke til med prøvinga:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Liste over symptomer: Menstruasjonen uteblir. Brystene blir ømme. Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere Tretthet. Raskere sliten Fryser lett Humørsvingninger Mensmurring Magekramper Smerter i korsryggen Nesten lignende vokseverk i kroppen Stikkninger i området rundt halebeinet Tykkere hår/tynnere hår Blødende tannkjøtt Spenn/vondt i tennene Munnsår Halsbrann Hyppige dobesøk for å tisse Kvalme Stikk i magen Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) Skiftende hard/løs mage Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) Sukkertrang/sitrustrang Ekstra tørst og/eller sulten Overfølsom luktesans Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) Ny glød Vannansamlinger i kroppen. Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) Skjelving Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) Hodepine Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.
2 gutter & huleboer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 tusen takk, ikke lenge siden sist men føles sm en evighet! krysser fingrene for at jeg er det nå da, har skulle hatt mensen for noen dager siden, tror jeg må kjøpe meg en test i morgen!... Lykke til med deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå