Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 I zendium for barn er det faktisk kumelk!!! Dette viste ikke jeg før jeg kommer over en artikkel på allergiviten.no i dag, og jeg har barn med kumelkallergi.. Bruker heldigvis ikke den tannkremen.. Link for de som er interresert: http://www.allergiviten.no/index.asp?G=1577&ID=8263
LivetErEnLek Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 What?? Det har jeg ikke tenkt på å sjekke engang. Da bytter vi herved tannkrem. Tulla mi er for tiden på melkefri diett for å prøve ut om det kan hjelpe på magen. Har en gutt fra før som var allergisk da han var liten, så er igrunn ellers ganske oppdatert på feltet, men dette vist jeg ikke. Takk for opplysningen :-)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde heller ikke tenkt på å sjekke tannkremen.. Hva skal man med melk i den liksom??? Det er helt utrolig! Melk finnes praktisk talt i alt.. Desverre..
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 oiii... vi bruker den tannkremen, og gutten vår er allergisk mot melk. men jeg syntes det høres veldig rart ut, for han reagerer kraftig på bittebittesmå mengder med melk. Men jeg skal lese på den etterpå nå.. Rart vi ikke har merket det da, hvis det er det i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå