Gå til innhold

Jeg må også gnåle litt om vinterpose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tåler ikke dun, synes lammeull ser ut som noe herk og vil ha en som lukkes på midten! Har noen superlure hoder noen alternativer til meg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåler som sagt ikke dun... eller lager de noen uten dun også?

Skrevet

Er det ikke noe ull-greier i voksi'en da??

Skrevet

Voksi posen er laget av hundre prosent naturprodukter ull og bomull, som er behandlet med Økotex og karbonfrie fargestoffer. Kall oss gammeldags, men for oss finnes det ingenting bedre enn en varm og behagelig søvn i naturens egne materialer.

sitert fra www.voksi.no

Skrevet

Nå ble jeg veldig usikker.. Jeg hadde for meg at det var dun..? Men samtidig står det veldig lite om dun, og ganske mye om ull på siden deres :P

Skrevet

Oj. Vet ikke om jeg skal bli dritflau eller le, jeg har proklamert til hele verden at jeg ikke vil ha den fordi den er av dun! *rødme kraftig*

Og aller høyest til svigermor, selvsagt.. Skal dra og kikke på den i morgen. Fint vi fikk dette oppklart! ;)

Skrevet

Jeg har en veldig god fra odenwalder. muki tror jeg den heter. Men vi bor på vestlandet da, og har ikke de aller kaldeste vintrene.

Gå inn på lilleprinsen.no og kikk litt, kjøpte min pose der, og er som sagt kjempefornøyd foreløpig.

Skrevet

Takk for link, jeg spekulerer litt på om det kanskje blir odenwalder muki xl...

Skrevet

Jeg har denne, er storfornøyd! Kan anbefales:)

Skrevet

Så bra! Får bare vente til de fordømte pengene kommer på konto, så kjøper jeg den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...