Gå til innhold

Hvordan finne motivasjon til å bli seg selv igjen............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan damer, etter 3 graviditeter veier jeg det samme som jeg gjorde når jeg var høygravid med første barnet. Jeg slanket meg og i løpet av et år var jeg tilbake slank og fin, før jeg ble gravid igjen. Jeg la på meg mange kilo igjen, og etter et år slanket jeg meg igjen. Men etter en stund sluttet jeg å røyke helt, og etter en periode med lite søvn og mye sykdom gikk vekten opp igjen. Så når jeg var gravid nå sist gikk jeg ikke opp veldig mye, bare 15kg......har vel nesten gått det ned igjen, men likevel veier jeg 20kg mer enn før første graviditet. Hvordan skal man finne motivasjon, tid til å få det til igjen..........er bare så utrolig glad i mat, og ikke minst sjokolade........spiser når jeg er glad, lei meg sint hva som helst, er også ganske sulten, merker ingen ting til at man skal gå ned av amming........hm

Var og kjøpte noen nye klær i dag, men ikke gøy og alltid se på de største str.

Jeg har ingen målsetting om å bli kjempetynn, men i bedre form og gjerne 10kg ned hadde ikke vært å forakte.........noen som kan gi meg noen nye tanker ???

Hvordan er det med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan det er meg meg???

Hehehehehehehehe kremt, rødme osv..etter 4 barn er jeg nå 30 kg tyngre enn jeg var da jeg ble gravid med førstemann..Burde gått ned 20 kg, men som du sier,motivasjonen og helsa er ikke den beste.Pluss sjokolade og Cola er min (u) venn....

Kanskje vi må motivere hverandre til å sloss mot kiloa .0)

Skrevet

Ja det hadde vært noe, jeg har sponset et treningstudio nå i snart et halvt år, jeg bandt meg opp til et år, rett før jeg ble gravid, og frøs medlemskapet mens jeg var gravid, hadde begynt å trene rett før, og ville ikke trene mens jeg var gravid, men 8 uker etter babyen kom begynte medlemskapet og rulle........he he, men har ikke vært inne på tanken, hverken å gå fra ungen eller trene, men nå kunne det faktisk vært deilig,,,,,,,,,,har kjøpt meg nye aerobicsko så jeg er jo på vei, men det kommer så mye i veien hele tiden,........fritidsaktiviteter, bursdager osv til de to eldste barna men jeg må jo også få litt tid eller hva??

Så hvis jeg får til en time i uka er jo det en start da..........

Jeg har gått på noe librakurs før, men gidder ikke det nå, men jeg kan jo opplegget så hvis jeg kunne kanskje begynt å spise litt sunnere....... så er jo det veien å gå..hvis vi er flere som vil gi litt posiitiv feedback er det litt lettere eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...