Shabby Cheap Chic Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 En Mitsubishi Outlander 2008, men må vente helt til mars \ april for å få den da, men men.. Det går.. Noen her som har 2007 modellen??
Mille** Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Deilig med ny bil ja! Fikk vår splitter nye passat stasjonsvogn nå i september, med alt vi ønsket av ekstrautstyr. Digg! )
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Den bilen ser vi og på, eneste minuset er at man må vente 6mnd før man får den. Ganske lenge det.. Jege r så utolmodig av meg;) hehe Hvilken utstyrspakke kjøpte dere?
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Utålmodig jeg å men det går hehe.. Kjøpte 2 litern Instyle +.... Den dere har sett på å eller??
Monajenten Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Skitt du er heldig...den som hadde hatt så masse penger..... Foreldrene mine har også bestilt den, de får den i november.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Grisefin familiebil.. hehe.. Og overkommeligpris i forhold til de andre leverandørene med tilsvarende biler...
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Vi står mellom instyle og instyle+, er ikke store hoppet i pengebeløpet mellom de to da igrunnen. Men vi er fortsatt i tenkeboksen. Mototvolumet har jeg ikke peiling på,... hehe, det er sambo sitt bord;) MEn mener det var disel "vi" ville ha. Var å prøvde den en prøvetur hos forhandler for noen dager siden, ble mektig imponert, bilen var jo drit fin;) Tenkte å bestemme oss til over helgen. Et halvt år er litt lenge å vente, er vel eneste minuset med denne bilen.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 ok, vi til instyle + for den har nvigasjon og ryggekamera i tillegg til den andre og det var ikke såååå stor forskjell i prisen... Sikkert 2 liter han skal ha, eller så er den i 2,4 liter men de er enda dyrere. Vanlig å ta den 2 litern.... Gleder meg så fælt ass, for å få god plass bak, god plass til barnesetet og at sambo eller noe andre trenger å sitte med knea i munn for å sitte foran hehe...
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Ja var vel bare snakk om 15000 ekstra for +, og det er jo ting som sikkert er godt å ha når man skal selge bilen igjen. Prisen holder seg nok bedre om den har litt utstyr som ikke er helt standar på alle biler:D Litt kult med det nøkkelløs systemet da;) Greit å slippe å lete veska rundt etter nøkkelen;) hehe Er et ufattelig PLUSS med all den plassen. Ikke noe problem å få plass til barnesetet til småen i den bilen. OG greit med to ekstra seter om man skal he med litt ekstra passasjerer. De var og så gjemt at de tok liksom ikke noe av plassen i bagasjerommet. (Som var kjempe stort) Likte virkelig den bilen;) hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2007 15 000 kr fra eller til er jo ikke all verden på en bil da.. hehe.. kult med det nøkkelsystemet ja, leiter alltid ihjel meg etter nøklene selv...
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Ja 5års fabrikkgaranti om noe skulle gå i stykker er veldig positivt. Greit å slippe å bekymre seg over utgifter til reprasjoner, kan fort bli dyrt det.. Selgeren våres sa at de hadde gjort det veldig bra i sikkerhetstester, men det er jo slike tester utført av Mitsubishi selv antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå