Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har en del klær derifra og synes ikke det klør. Men det er nå indiviuelt da :-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta vår har ullfleece og ullribb. Ingen av de er kløete i alle fall ) Veldig gode plagg )
*Kari* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Nei, det trur eg ikkje. Er veldig nøgd med plagga frå Nøstebarn!
St.Sunniva Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Har både ull/silke,ullfleece og ullfrotte, og ingen av de klør iallefall :-)
ALIICE Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Kommer helt an på hvor følsom barnet er. Mini klarer ikke den ulla rett på kroppen nei, her må vi ha bomull eller et annet syntetisk stoff på innsiden.
våken_om_natta Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 Hmmm...tenkte å bestille en pysj. Den kommer jo rett på kroppen...
St.Sunniva Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har den....her virker det iallefall ikke som den klør, og jeg syntes ikke den klør på huden min. Men har barnet ditt følsom hud, så kan det jo være annerledes da. Jeg bruker stort sett både ullbody,ullsokker og ullstrømpebukse rett på huden til vesla, og hun har aldri uttrykkt ubehag.
Fire småtroll Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis det ikke er snakk om spesielle hudproblemer hos barnet tror jeg de er kjempefine.. Ungene her har atopisk hud som slår ut på sau på utvidet allergitest, tåler absolutt ingenting av ull mot kroppen. Til og med hudkremer en ikke kan bruke fordi det er fårefett i dem :-(
Mrs.Robinson Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har brukt den pysjen til alle våre 3, den er helt fantastisk! Hadde den med til syden og, helt supert. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå