Gå til innhold

Gravid med spiral.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har eller har hørt om noen som har blitt gravid med spiral??

har noen spørsmål:

er dette farlig?

er den inni med barnet?

når skal jeg gå te legen?

 

Håpe noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er fryktelig sjeldent at noen blir gravid med spiral. Da vil jeg heller tro at du har mistet den. det forekommer oftere. husk den er veldig liten og det er ikke sikkert at du har merket det om den kom ut. Anbefaler deg å ta kontakt med legen din, å fått foretatt en GU. da ser man det i værtfall. Snakket med legen min om dette for ett år siden, og han hadde aldri hørt om tilfeller der man blir gravid med spiral.

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

jeg kjenner en som ble gravid med spiral.. dette er ikke farlig, og man kan ta den ut og la barnet være igjen der inne!! Men det er også mulighet for at spiralen kan være i magen til barnet blir født, og da følger den med barnet ut.. har ikke hørt noe om at barn har fått noen ''problemer'' på grunn av spiral!! men syns du skal snakke med legen din om det...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

tror jeg er fryktelig fruktbar, har 2 barn fra før, den første ble jeg gravid me på 1 førsøk, de andre gjikk jeg på p pillen

 

Er vell "ment to be"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen min hadde spiral da jeg klamra meg fast :)

Det ble oppdaget da hun tok den ut fordi hun ville ha en bebbis til, og hun slapp å vente lenge for å si det sånn ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...