MoTe Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Hadde litt friskt blod når jeg tørket meg istad, er fullgått 29 uker i dag. Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg ringe lege
de tre bukkenebruse Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 hadde ringt legevakta og hørt me de, er alltid skeptisk til blod...! så får du sjekka opp om det er noe farlig eller hva det er:)
Kjukka Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, jeg hadde også ringt legevakta/føden... Fikk beskjed av jordmor at man skulle ta kontakt med de om man begynte å blø... Trenger ikke være noe alvorlig, men greit å få sjekket det!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ring føden,de har mere peiling,legevakta skal en ikke ringe til,der kan de ikke noe...
snart mamma til 4 <3 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Min jordmor sa at jeg burde reagere på friskt blod. Hun ba meg i så fall ringe føden. Kan være at morkaka er løs.. så en undersøkelse kan være på plass. ring føden du . Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ring å sjekk hvis det er masse, eller kan det være ett rift enten der eller i baken....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde friskt blod på papiret for noen dager siden, jeg tok speilet og sjekket jeg , om hvor det kom fra, så da i speilet at det var et lite rift jeg hadde der, sikkert fra papiret ,el shaving, så ta et speil og sjekk før du uroer deg
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Ring føden... ikke legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå