Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hm, kan kanskje ikke skylde på ammetåken siden jeg ikke ammer, men jeg pumper da, så kan jo kalle det pumpetåken... I dag presterte jeg nemlig å gå i dusjen MED undertøy på. Og i går fant jeg våtservietter i klesvasken. de var rene, pene og like hele faktisk=) hva gjør dere for no rart om dagene da?
Lille søtnos Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Som idag når jeg skulle kjøpe brød og biola, og kom ut av butikken med bare biola. Eller som da jeg hadde lagt en smekke i kjøleskapet eller en banan i oppvaskmaskinen. Ja, rare ting gjør jeg hele tiden )
TurangaLeela Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var hardt ramma...Er snart et år siden jeg amma, men jeg satt babyen i bilen uten sele på bilsete, glemte å ta nøklene ut av døren da jeg hadde låst meg inn, glemte varene jeg skulle bytte da jeg endelig var komt frem til butikken...
*ale* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Kjørte fra bensinstasjon uten å ha betalt, bare fyllt... to ganger.. på samme stasjon,... DRITPINLIG!!! Dro jo tilbake da... Skulle på butikken, men kjørte på jobb og satt plutselig i bilen uttafor jobben og ikke huska hva jeg skulle.. Da ble jeg litt bekymra for meg selv...hehe...
Nemesis Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hmmm...mistet nøkkelen til bensinlokket. Ringte falken da tanken begynte å bli tom. Men hadde glemt å låse tanken også, så det ble litt pinlig når han bare åpnet lokket og minte meg på at de har det litt travelt... Fyllte bensin, lukket tanklokket (som da gikk i lås) ... også måtte falken komme IGJEN neste gang tanken var tom....heldigvis ikke samme falken-mannen;) Bare en av mange episoder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå