Gå til innhold

flere som gjør rare ting i ammetåken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, kan kanskje ikke skylde på ammetåken siden jeg ikke ammer, men jeg pumper da, så kan jo kalle det pumpetåken...

I dag presterte jeg nemlig å gå i dusjen MED undertøy på.

Og i går fant jeg våtservietter i klesvasken. de var rene, pene og like hele faktisk=)

hva gjør dere for no rart om dagene da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som idag når jeg skulle kjøpe brød og biola, og kom ut av butikken med bare biola. Eller som da jeg hadde lagt en smekke i kjøleskapet eller en banan i oppvaskmaskinen. Ja, rare ting gjør jeg hele tiden :o)

Skrevet

Jeg var hardt ramma...Er snart et år siden jeg amma, men jeg satt babyen i bilen uten sele på bilsete, glemte å ta nøklene ut av døren da jeg hadde låst meg inn, glemte varene jeg skulle bytte da jeg endelig var komt frem til butikken...

Skrevet

Kjørte fra bensinstasjon uten å ha betalt, bare fyllt... to ganger.. på samme stasjon,... DRITPINLIG!!! Dro jo tilbake da...

Skulle på butikken, men kjørte på jobb og satt plutselig i bilen uttafor jobben og ikke huska hva jeg skulle.. Da ble jeg litt bekymra for meg selv...hehe...

Skrevet

Hmmm...mistet nøkkelen til bensinlokket. Ringte falken da tanken begynte å bli tom. Men hadde glemt å låse tanken også, så det ble litt pinlig når han bare åpnet lokket og minte meg på at de har det litt travelt... Fyllte bensin, lukket tanklokket (som da gikk i lås) ... også måtte falken komme IGJEN neste gang tanken var tom....heldigvis ikke samme falken-mannen;)

Bare en av mange episoder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...