Lille Jumbo Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 En ting er det at jeg har slitt sånn med vond nakke en stund. Vondt mellom skulder bladene og på skuldrene. Men i dag så har jeg fått en sånn trykkende smerte opp mot hodet.Mest når jeg bøyer meg fremmover, da trykker det mot ørene og kjeven mest. Det er sinnsykt vondt og jeg vill bare besvime. Kjenner det også når jeg må heve stemmen...... Det er sinnsyk vont. Kommer dette av at jeg har vondt/ er stiv i nakken? Hva gjør jeg evnt? Tør nesten ikke gå til lege i fryk for at det skal være noe........ Litt engstelig av meg sjø....
It's all about me Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Trenger ikke være verre enn at det er en skive som er litt ekjev og presser på en nerve. Litt knekk og det kan være bra igjen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tenkte også på bihulebet.
Lille Jumbo Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Neiii.... tror ikke det men har vert veldig forkjølt en stund. men er lettere nå.
Mille** Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Når jeg sliter med smerter i nakken og skuldrene så går det opp til hodet også. Får spesielt vondt i pannen, det virkelig dundrer. Har du vært forkjølet i det siste? Kan jo være bihulebetennelse, det er også sykt vont, spesielt når du bøyer deg framover. Men hvis du sliter sånn med vond nakke og hodepine så må du jo gå til legen. Jeg utsatte det og utsatte det, til slutt, 3 mnd etter at jeg begynte å jobbe etter utdannelsen, gikk jeg på en smell og ble sykemeldt i 6 mnd. Gikk til behandling hos fysioterapaut og manuell terapaut i mnd. vis. Hadde vondt i hode i 3 mnd i strekk. AUuuuu!! Om det skulle være noe så går det jo ikke over selv om du ikke går til legen, om du skjønner. Så her må du bare ta til fornuft, kjære deg. God bedring og lykke til videre! )
*ale* Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Kan være masse gønk igjen i nihulene selv om du er bedre. Jeg får det som regel etter en forkjølelse, ikke mens jeg er syk. Hørtes bare veldig ut som den type plager når du bøyer deg framover. Men ta deg en tur til legen du frøken, så kan han se på deg... Like greit.
Lille Jumbo Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Har vert litt forkjøla men det har vert mest bare tett i nesen. Har slitt en stund nå med nakken men det er først i dag at jeg kjenner det i hode/kjeven osv. Snakka med mamman min i sta også om dette og hun mente at jeg skulle ta meg en tur til kiropraktor. Så kanskje jeg skal prøve å ringe dit i morgen. Klarer ikke å gå sånn stort lengre tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå