Truseprinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har kjempelyst til å bli gravid, og vi skal prøve nå etter mensen kommer. Men jeg gruer meg sånn til å fortelle nyheten at det nesten ødelegger for gleden av at vi skal prøve.
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 fortelle nyheten? mener du når du først blir gravid å fortelle til familie og venner? i såfall hvorfor det?
Truseprinsesse Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja. I familien min er gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende rimelig høy. Rundt 30. Tror de kommer til å reagere veldig negativt, og jeg bryr meg mye om hva familien synes.. Jeg er jo i starten av utdannelsen og får sikkert høre masse om dette. Vet at jeg ikke skal bry meg så mye om det, men har sånn ekkel følelse i kroppen. Æsj.
tuppa prøvd lenge Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 åja...nei det er jo ikke noe koselig det... hadde jeg vært i samme situasjon og skulle fortalt det da hadde jeg først sagt fra til dem at jeg ikke ville ha hørt noe som helst negativt fordi dette var noe vi ville og er veldig glade for det og hvis de nå sier noe negativt så vil de ødelegge gleden og jeg hadde blitt veldig såret og lei meg. jeg kjenner jo ikke din familie men jeg veit at det hadde funket på min familie:)det handler jo faktisk om respekt. og nå er jo jeg en veldig"rett fram" person og legger ikke skjul på det jeg føler, og venner og familie skal ikke fortelle alt for mange ganger at jeg har valgt feil eller noe før jeg sier klart ifra. men jeg skjønner problemet ditt, og det eneste rådet jeg kan komme med er at du må prøve å heve deg over det og stå på ditt og si klart i fra at nå er det nok. støtter deg jeg i allefall hvis det er noen trøst;)
Truseprinsesse Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Du har helt rett. Skal bare bli litt flinkere til å tenke at det er mitt liv, og jeg vet hva som er best for meg og min kjære. Det bør jo ikke være noe problem når vi er veldig ansvarlige og føler oss begge klar for denne rollen. Nå gleder jeg meg litt mer, kjenner jeg.. Måtte vel bare få det ut. Skal si ifra, ja. Vil ikke deppe over at jeg endelig skal bli gravid. Åååh. Nå har jeg nok spurt deg før, men alt her går i surr. Når skal du prøve?
tuppa prøvd lenge Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 ja det er jo som du sier, det er jo faktisk dere selv som veit hva som er best for dere:) og jeg tror dere vil klare det helt fint så lenge dere føler dere er klare for det. vi skal kanskje begynne å prøve til neste måned så det blir spennende:)det er ikke 100% sikkert men vi kommer til å prøve innen januar i allefall.
Truseprinsesse Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2007 Da blir jo nurkene våre kanskje ganske jevngamle da. Du må være flink med oppdatering da! Personlig har jeg mensen nå, og vi prøver når den har gitt seg. Så utrolig spennende altså. Nå gleder jeg meg mer og mer for hver dag.
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 ja jeg tenkte det jeg også så vi må vel følge med på hverandre:)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå