Gå til innhold

En utposning på tidens tarm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke det vært noe? Ekstratid, som en temporal stilkvorte, slik at ingen merka at du var vekk, men du fikk masse fred, ro og tid til å lakke tærne og gjør ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg, det har jeg fantasert om i mange år.

*drømme*

Skrevet

Lakke negler, lese, ligge i badekaret, ta ansiktsmaske, dagdrömme om Bon Jovi, suse rundt og bare väre. *Sukk*

Skrevet

Hvor stor vorte kunne man få, da?

Skrevet

Høh. Sikker på at innen jeg hadde bevega meg gjennom gørra og ned i den der blindtarmen du prater så varmt om, så hadde noen vært der med skalpell, ja.

Skrevet

Slapp av, det vil aldri være noen andre enn deg som har kjennskap til akkurat din utposing. Hvis du føler det tryggere kommer tilbudet også i form av utlegging i pose på magen, men da er du straks mer utsatt.

Skrevet

Kan jeg få legge inn bestilling på to vorter og en solid utposing? Til bruk i Februar?

Skrevet

Den er god. Vi kan mot et lite vederlag også ordne to- eller flermannsutposninger, samt alle rettigheter og a la carte servering.

Skrevet

Ja, da er det vel ikke tvil om hva jeg vil ha?

I Februar altså. :-D

Skrevet

Sukk...jeg gleder meg til neste helg, da skal min kjære ta med seg de søte små og jeg får FRI. Da skal jeg bruke ettermiddagen på å vaske ned huset på fredag, bruke kvelden på å stelle pent med meg selv.. lørdagen blir det shopping og på kvelden skal jeg drikke vin, være sosial med venner og kansje t.o.m ta meg en tur ut på livet...søndagen skal jeg tilbringe med å sove ut bakrusen ;-))))

HVIS da ikke noen blir sjuke eller noe da...det hadde jo vært typisk... BANK I BORDET!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...