Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har i det siste blitt veldig støl nederst på halebeinet...nærmest mellom toppen på skinkene om dere skjønner og er "støl" i låra og hoftene.. Kjenner det spesielt godt når jeg skal sette meg eller reise meg. Jeg er i 19 uke nå... Har en prolaps i korsryggen, men det kjennes ikke sånn ut når den er aktiv, pluss at prolapsen er lengre opp enn der det gjør vondt nå.
ønskebarn Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 antagelig en begynnende bekkenløsning tror jeg da. klem
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Neiiiiiiiiiiii......det har jeg ikke tid eller lyst til!!!!!!!! snufs.... klem
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Selv om det kan være bekkeløsning, behøver det ikke bli værre. Hør med lege/jordmor, kan hende du kan få fysioterapi, og det pleier visst å hjelpe:) Det kan også være noe så enkelt som en liten låsning i korsryggen! Jeg hadde grisevondt nederst i korsryggen, som ilte nedover beina når jeg bøyde meg/satt meg ned etc. Løftet litt galt på jobb, hørte det knase i ryggen, og jeg har vært helt fin siden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå