Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Nå er snuppa 6,5 mnd, og vil ikke lengre ha puppen. Virker som om hun ikke synes melka kommer fort nok. Jeg trenger ganske mye stimulering før melka kommer, og når hun har fått flaske i tillegg nå i en mnd tid, så foretrekker hun visst det. Kjenner det er skikkelig trist og vemodig at hun ikke lenger vil ammes, hører jo om de som ammer mye lenger en 6 mnd! Var på en måte godt for meg å vite at snuppa trenger mamma... Det gjør hun jo så klart enda, men ikke på samme måte... Har hatt mye melk hele veien, helt til for en mnd siden. Da sa HS at jeg skulle prøve med litt mme etter at jeg har ammet henne. Gjorde det, og hun ville bare ha mer og mer flaske og mindre og mindre pupp.. =( Nå er det helt stopp. Melka er der enda, men hun orker ikke suge.. Jah, det var mitt klageinnlegg!! Sorry jenter, men ingen som skjønner hvorfor jeg er litt deppa for tiden her hjemme..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 SKjønner deg godt jeg:) Jenta mi er 9.5mnd og jeg ammer og gruer meg til ammeslutt. Er noe i det du sier, at det er så godt at noen trenger deg liksom, at de er litt avhengige av deg! Men du har gjort en kjempejobb som har Ammet i 6.5mnd da, det bør du være fornøyd med. Og du kan jo amme henne morgen og kveld bare kanskje? Uansett så har du gitt henne et godt utgangspunkt!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 Er jo veldig fornøyd med den tiden jeg har ammet, men skulle gjerne ammet enda lengre. Har prøvd å tilby henne puppen på morningen når hun våkner, men hun suger bare i 1-2 minutter før hun gir opp og vil ha flaska. Så jeg får vel bare innse at min ammekarriere er over for denne gang. Tusen takk for svar Anonym. greit å vite at det ikke ER jeg som er rar..
trollet66 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan eventuelt pumpe deg noen ganger i døgnet og gi på flaske, så får hun mm en stund til. Gjorde det med første mann for 16 år siden, hun nektet pupp etter 8 mnd, men fikk mm på flaske og i grøt til hun var 12 mnd.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, jeg har prøvd å pumpe, men jeg får ikke til. Klarer ikke å slippe ned til pumpa.. Så det er ikke et alternativ. =/ Men takk for tipset uansett!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Skjønner hvordan du har det! Sønnen min slår til med brystvegring i perioder. Og jeg føler meg så utrolig avvist. Blir skikkelig deppa. Men jobber med å tenke at det ikke er en avvisning av meg. Og vi skal begge være glade for at de tar flaske, har hørt om barn som ikke gjør det, og det virker grusomt. Tulla di har det nok som plommen i egget, koser seg med flaske og tilværelsen! Prøv å nyt at hun er fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå