Gå til innhold

Venninner og tilhørighet....og takknemlighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke fantastisk når man opplever å ha venninner som man absolutt er på nett med, som man sammen kan være seg selv, uten forestillelse eller uovervinnelighet,,,,?

Jeg er priveligert som har noen få ordentlige og gode venninner, faktisk har jeg truffet flere av beste kvalitet på BiM og DiB.

Men mine to aller beste de har fulgt meg i mange år allerede. En anser jeg som en lillesøster, selv om hun ikke er så mye yngre enn meg. Vi har kjent hverandre hele livet, og er sammen regelmessig siden vi nå bor i nærheten av hverandre.

Min andre nærmeste venninne, ble jeg kjent med da jeg flyttet til østlandet for mange år siden. Vi jobbet sammen, fant tonen, og siden vært nære gode og ordentlige venner. Jeg vet at uansett hvilken situasjon jeg havner i, så er venninnen min på mitt lag. Hun tar seg tid til meg når jeg ber om det, hun hører på mine tanker, respekterer mine valg og liker meg fordi jeg er meg. Og den følelsen er det aller beste!!!

Igår kom min skjønne tenkende reflekterte og omsorgsfulle venninne på besøk. Hun som er intelligent som få, reflektert, humoristisk og varm,,,,

Og som vi koste oss...vi pratet, diskuterte, delte tanker, drakk pepsi max, spiste sjokolade, lo, gråt og var nær. Det var ekte oppladning av batteriene! Bedre ting å bruke tiden på når barn er i seng er nesten umulig å tenke seg...*smiler*

Jeg er så heldig og takknemlig, for det jeg skorter på når det gjelder blodsfamilie, har mine venninner kompensert for i rikelig monn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deilig å ha noen sånne, det er ikke mange som når helt inn til å være så nær som det... Jeg hadde to opplevelser i går, som gjorde at jeg kunne smile og si høyt at jammen er jeg heldig!

God følelser, og jeg unner deg det av hele mitt hjerte!

Skrevet

Jeg gleder meg til imorgen!!! Åååå som jeg gleder meg til imorgen, kjære dritgrei....

Du och jag.... og noen bøtter med te.

Klem klem

Skrevet

Jeg gleder meg veldig jeg også!

Skrevet

Gode venner er verdifullt. Noen å betro seg til,noen å le og gråte med og ikke minst være seg selv :)

Med din utrolige raushet og hjelpsomhet,er det ikke rart du knytter sterke bånd :)

God tur og kose dere masse imorgen!

God klem fra

Skrevet

Jeg er av den formening at man stort sett får som fortjent. At du har flotte venninner tenker jeg altså at er som det skal være. Med din væremåte utløser du varme, hjerterom og generøsitet, det er jeg sikker på! Så fint at dere koste dere masse. Er enig i at en fin venninnekveld er den beste oppladningen man kan få av flate batterier. Kanskje jeg også skal ta meg i nakken og prøve? I går spydde jeg på jobb igjen, kroppen er tom for krefter og jeg la meg kl 21 i går kveld...

Skrevet

Venner er gull verdt:-)

Skrevet

Det har du jammen rett i, phantomet!! Håper du får en fin tur til vestlandet i dag, kos dere med te og skravlings :)

Jeg er takknemlig for den lille skravlingsen med Attpåklatten i går, jeg :)

Skrevet

Ditto Karomamma:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...