*ale* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 .. knust to glass tryna så jeg er blå og har sår på knærne knust en kaffekopp mens jeg holdt den så jeg BÅDE brant meg og kutta meg på fingrene Og nå nettopp... Stakk min egen finger i mitt eget øye, så nå er det akkurat som jeg har en grå dott foran meg, uansett hvor jeg ser.. ARRRHHH!! SKulle aldri stått opp i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte bare lufte litt:)
Kondis som en murstein Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Noen dager, ja.... Håper morgendagen blir bedre )
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Gå å legg deg;) En bedre dag venter i morra:)=
*ale* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 JA tror jeg gjør det. SKulle shoppe litt julegaver og stæsj på nettet på sparkjøp, men der var siden kræsja gitt!!! Virkelig ikke min dag i dag!!!!!!!!!!!!!!!!
LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 gravid?? helte kaffe i stellevesken og la klærene til turen i vaskekommen. Men er vel undskyldt da jeg e gravid
*ale* Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Nei fikk dustemensen i dag også så er ikke det du:) hehe... Fader, glad jeg er alene her nå, sur som en sokk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå