Gå til innhold

November: Pålegg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilket pålegg bruker dere til deres små? Her har det gått i skinkeost og leverpostei. Litt lite variasjon synes jeg. Kan de spise f.eks brun ost, prim, makrell, hvit ost, skinke?? Dere som gir dette er det med suksee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei.

Min lillemann har bare 2 tenner enda, så han blir plaget med å spise hvitost og brunost. Han spiser litago-prim med jern, makrell i tomat, leverpostei, kyllingost, baconost, skinkeost, kaviar. Baconosten og prim er favoritten her i huset. Leverpostei og makrell i tomat går ned på et vis, men det går veeeldig sakte... Synes det er viktig at han får smake på masse forskjellig så han ikke blir så ensporet. Jeg tenker at de muligens lettere liker nye ting når de hele tiden får oppdage at det er masse forskjellige smaker ute og går.. men det er jo ikke sikkert det er sånn. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinkeost, leverpostei og makrell i tomat er det som er gjenganger..

 

Har også fått prim, men han ble så rød når han bæsja, så da kutta vi ut den for å se om det hjalp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går d litt av hvert i huset=) leverpostei, kaviar, makrell i tomat, skinke, salami og mye mer.. men salami og skinke er d beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det i det meste..

makrell i tomat, egg, kaviar, prim, leverposteig, smøre ost, hvit ost, skinke, servelat, hamburgerrygg, kalkun pålegg og salami:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...