-spent- Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hvorfor snuppa mi sover i 30 min når hun har lagt seg, for så å våkne og skrike i flere timer? Hun var sånn i går, og har begynt på igjen nå. Stuptrøtt er hun, men jeg skjønner ikke helt. Er det tenner kanskje? I går sovna hun kl. 19.30, og våkna kl 20, skrek helt til kl 12, da sovna hun igjen. Er det noen som har vært borti dette?
trebarnsmammaen Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 hei! Det første jeg tenkte på var at hun har vondt i magen. ...eller at tennene kommer, forsåvidt. Min lille tulle er for liten til tenner, men de gangene hun våkner så kort tid etter legging, er det alltid magevondt. Hvorfor din lille gråter så lenge etter at hun har våknet- kan det være at hun blir overtrøtt og "skrur seg opp"? Min jente gjør det noen ganger. Skriker masse og lenge, og klarer ikke å roe seg. Vet ikke om dtte var noe til hjelp for deg, jeg... Lykke til!
-spent- Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta mi er 4 mnd, så kan jo være tenner. Det er liksom hylskriking.. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå