brooklyn Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Her sitter jeg da. Dum som et brød. 7 uker på vei og kvalm av en annen verden. Syk som en fjøl. Senkning (vet ikke hva det er for noe men den er 86- føler jeg enda sykere av det), bakterieinfiserte gule groper med gørr på mandlene, som er så store at jeg ikke klarer å svelge og det slimete gørret i halsen går ikke ned i svelget siden det ikke kommer forbi mandlene, så jeg brekker meg og gulper. Fått pencilin, men det hjelper jo ikke med en forbanna gang. Lille sjefen sover, og jeg sitter hjemme alene siden mannen er på jobb i kveld. Når jeg var i senteret i dag og handlet og hele pakken, HVORFOR HVORFOR HVORFOR kjøpte jeg meg ikke noe digg? Popcorn eller ostepop eller biff og løk chips og snap crackle eller kick med sitron eller kanskje colakuler... Hvorfor gjorde jeg ikke det? Dette kommer til å ødelegge hele kvelden min. Kanskje jeg skal lage brownies. Eller evt bare deigen og så spise den rå. Blir GAL! Det var ukens klageinnlegg hvor jeg deretter sparker meg selv lett i ræven.
Turtle Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 uffda vet hvordan dert er når man er fysen ja.............så jeg har alltid puffet ris og sjokade på lur blandes etter øyemål la det stå så lenge som det tar å hente dyna og en god kopp varmt drikke. så er det bare å legge seg på sofaen forann tv'n og stappe trynet fullt
brooklyn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 er det sånne brune risklumper?? Jeg har puffet ris men ikke med sjokolade på. kan jeg lage noe med det?????desp....
Mille** Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe.....stakkars deg! Sitter også her å ha kjempelyst på noe digg, så nå har gubben startet ut for å handle. ;o) God bedring! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Åssen skal du greie å spise potetgull da kjære deg, om du ikke kan svelge ditt eget spytt? Hehe. Lag deigen til brownies og spis den du, den er jo mye bedre en selve brownien. Lettere å svelge også. hehe.
Turtle Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 ooohhhh har du banan melk og oboy og stavmixer??? mos bananen og ha i melk og pulver til passe drikke tykkelse ellers er det godt med puffet ris med sjokomelk også eller en kopp varm melk med honning oboy og gjerne litt kanel eller kardemomme trenger du flere ideer?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 egg og sukker har de fleste.. lag eggedosis.. om du vil ha sjokoladesmak så kaster du oppi ei skje oboy-pulver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå