Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har smerter nederst i magen og i hoftene, verker nedover låra . Smertene i magen kjennes litt ut som veldig svake menssmerter på en måte.Limor som strekker seg eller noen andre forslag? Er 17+4.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, kanskje det. Hadde det sist også, men ikke så tidlig. Men smerter i magen også da? Husker ikke det fra sist. Hm.....
ønskebarn Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 hei det haddet jeg også. menssmerter med iling eller isende smerte. fikk beskjed av lege at det er helt normalt. er at livmoren vokser og sener som strekker seg. kan visst bli ganske vondt hos noen. jeg var veldig nervøs da jeg fikk dette men så lenge jeg ikke blødde noe var det helt normalt.du vokser mye fremover nå til uke 23 er det vel. jeg har vokst mye på disse 4 ukene. kos deg du. klem
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar ønskebarn. Er sånn du beskriver det som jeg opplever det. Da er nok alt som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå