Gummianda:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Nå er det over et år siden sist jeg hørte til her:) Idag fant jeg ikke bare ut at jeg er gravid, men jeg er 19 uker og 5 dager og venter en gutt 3 mars:) En STOOOR overraskelse kan man trygt si, hadde ingen mistanke før for noen dager siden...og da fordi jeg kjente sparking:) Nå får jeg venne meg til livet som gravid:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så deilig å slippe unna halve svangerskapet da..... men har du virkelig ikkje merka NOE som helst???
Gummianda:) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Nei jeg har ikke merket en ting...har vært litt ekstra trøtt, men har jobbet mer enn før også...så vanskelig å si om det har kommet har at jeg er gravid:)
SuperGlad Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Typisk! med en gang jeg er ferdig her inne så kommer du hit :-)
SuperGlad Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 dette kan jeg svare på :-) Hun har ikke hatt mensen siden datteren Emilie ble født (3 dager før jenta mi).
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Oi ja det var nok litt av en overaskelse og plutselig være nesten halvgått uten å vite det ;o) Gratulerer så utrolig masse da og fort deg og kos deg den siste halvdelen av svangerskapet da ) Klemmer fra
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer. hihi artig dette her, du heter det samme som meg og datteren din det samme som min datter;O) Veeeldig snodig:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå