BEA-77 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Vi sliter med å bli enige om guttenavn. (har visst veldig ulik smak) Men har etter mye frem og tilbake funnet ut at begge liker Filip. Kunne tenkt å ha et navn til, men hva passer? Alle tips mottas med takk!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Filip August Filip Alexander Filip Andreas Filip Nikolay Filip Martin
tertilus Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er av typen som synes at "less is more". Synes at Filip er et flott navn som står fint alene.
BEA-77 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Takk alle sammen!!! Mange gode forslag her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå