Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Bestillte time til megling i dag. Må jo ha denne atesten. Tungt å måtte gå til dette skrittet. Men hva skjer på dette møte? Når det gjelder samvær blir det ikke samvær fast. Han er for ustabil og kommer heller ikke til å forlange fast samvær med noen av ungene sine. Vi pratet om det, og han sa det rett ut at det var like greit å ikke ha noe fast. Men kan man bli enige om "ingen fast avtale"? Eller må vi sette opp noe fast og etterpå gjøre som vi vil?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 dere må ikke ha fast avtale nei. det blir også snakket om bidrag, om dere koommer til enighet om privat avtale der
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Bidrag ja. Det hadde jeg ikke tenkt på en gang Mulig vi lager privat ordning. Men hvordan kan jeg finne ut hva som er rimelig å sette som sum i månden da? Har prøvd den kakulatoren, men det gjelder jo for bare ett og ett barn (vi har to) Han skal vel ikke betale samme beløp for begge, jeg mener en må jo ta hensyn til at det er to. For hvert barn når man legger inn ett og ett barn ender vi på 5000 kroner, og det blir jo mye. Han tjener ca 350 000 i året, og jeg har 195 000 i året. Og det blir jo heller ikke fratrekk for overnatting, for det skal han ikke ha. Han skal besøke ungene hos meg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 nei...den er ikke så grei med flere enn ett barn. og 5000 er nok litt mye ja for man skal ikke betale dobbel av hva det blir for 1. Har ikke noe tips til deg om beløp for jeg har ett barn og får forskudtering fra nav på 1270 i mnd. Jeg ville tatt en telefon til nav jeg og hørt med de. Du kan også få de til å sette beløpet for dere , men da er det et gebyr for å få gjort det. Håper dere kommer til en enighet da
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Vi blir nok enige, for uansett om vi ikke har samme syn på ting krangler vi ikke liksom.. Vi tøyer oss litt begge to. Tusen takk for hjelpen menga. Nok en gang redder du meg! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå