snuppelure 74 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Var mye hyggeligere å være på UL i dag ja, ingen skremming om det ene eller det andre Babyen lå i hodeleie og ikke på tvers lenger og morkaka var forflyttet lenger opp, lå ikke lenger foran ) Babyen hadde det kjempe bra men han var fremdeles ikke no særlig fotogen , så da får vi bare vente i spenning til han kommer ) Hun legen som tok UL var så hyggelig å positiv, skrøyt utrolig av hvor flink jeg har vært med vekta og vi trengte ikke komme påflere UL nå, for babyen var meget vital og alt så supert ut ) (for di som lurer er jeg 28 fulgåtte uker i dag)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 så bra...................................... får håpe den fotogene siden kommer frem når babyen kommer ut da.....
snuppelure 74 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja det hadde ikke gjort noe det ;o) greit å få litt bilder av han da )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hei Snuppelure! Så bra at alt ser fint ut da (selv om han er en beskjeden fyr). Jenta i magen her ligger fortsatt stort sett i tverrleie, men har på de siste to ul'ene lagt seg med hodet ned rett før timen, for så å legge seg tilbake på tvers dagen etterpå, så er spent på hvordan dette blir. Den kommende storebroren lå jo i seteleie helt fra uke 24 og frem til fødsel han, uten å snu seg i det hele tatt de ukene, men jenta i magen nå vet i allefall hvordan hun skal ligge med hodet ned. Så det er jo fremgang ;0) hehe...
Mammatiltoprinser Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Så godt å høre du hadde en bedre ul i dag. Men hva er det som har skjedd tidligere?? Har ikke fått med meg det jeg.
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hihihi så bra at hun vet hvordan hun kan snu seg da ) Når hadde du termin igjen Knætta ??? når jeg så den sete fødselen på Jordmødrene på onsdag fikk jeg hvertfall ikke lyst til å føde noe sete fødsel ;o) hihihi
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 Skal prøve å forklare fort (er jo umulig å finne igjen gamle innlegg) ;o) På første UL var det egentlig bare det at p.g.a morkake som lå forran + at jeg har litt polstring på magen ;o) så så vi svært lite av lillegutt på UL. Hun fikk tatt viktige mål og sett det viktigste, men ryggraden så hun ikke + atvi generelt så dårlig (han sprella med bena da) ) Så da skulle vi få ny ul 4 uker senere ) Da vi kom 4uker senere, var han så stille og han hadde vært en ganske "rolig" baby frem til da (sikkert fordi jeg merket sparkene dårligere p.g.a slik morkaka lå) Og hun jm som tok ul ble jo bekymret å hentet en lege dame til å ta en ny ul å beg å bable om at hun ville bare forsikre seg om atnyrene fungerte normalt for detså ut som det var lite fostervann og babyen var så stille.... Vi ble jo livredde da Men når legen tok ul så så alt bra ut, detvar masse fostervann og han sparket som bara det ) Men ble jo satt opp på ny vekst kontroll 4 uker snere igjen (den i går) og man blir jo litt engstelig når det blir så mye tull Men nå var alt i skjønneste orden gudsjelov da og lille gutt er en meget aktiv gutt, morkaken har forsøvet seg mye lenger opp og jeg kjenner han mye mere nå enn tidligere ) Så nå er det bare å vente på at han skal komme i beg av Januar )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe ja greit å vite at hun "kan", så får resten stå på viljen ;0) Har ultermin 25.des (menstermin 1.januar) så er ikke så langt forran deg i løpet! Huff nei setefødsel frister ikke! Det er vel det jeg er HELT sikker på foreløpig, og det er at jeg skal ha ks dersom ho legger seg i sete, og i allefall om jeg går over tiden! Hadde jo ks sist (3 uker før termin) så anses jo som førstegangsfødende også, og ikke aner jeg hvordan rier kjennes ut heller... *hehe* huff skikkelig "fersk" i dette gamet jeg ;0)
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2007 Å blir jo kjempe spennende da ) Ja da har vi jo termin ganske likt, blir spennende å se når de kommer Jeg håper hvertfall at Casper kan vente til vi har bikka 2008 da ;o)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 ja ikke sant! Siden jeg er "førstegangs" så går jeg kanskje litt over tiden også, så ender vi opp med nesten jevngamle unger, både med nr 1 og nr 2! Så fint navn dere har bestemt dere for også! Hadde stått på lista vår om det hadde vært en gutt på vei ja! Her ligger det an til en Kristiane, men vi har ikke bestemt oss helt da. Har et par alternativer til denne gangen, så vi tenkte vi skulle vente til etter fødselen og "se"... Ang fødsel håper jeg egentlig at hun kommer ei uke før jul, jeg da, evt at ho venter til det bikker nyåret! Håper i allfall å unngå perioden 20.des-31.des, både med tanke på hennes bursdagsfeiringer fremover (skoleferier, julegaver og bursdagsgaver i èn pakke o.l.), og med tanke på Knøttet og jula i år.. Men vi har vel egentlig ikke så mye vi skulle ha sagt, de kommer vel når de kommer uansett, men er jo lov å håpe! =0)
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2007 ja det er selvfølgelig lov å håpe ;o) Personlig tror jeg neppe jeg kommer før termin, siden jeg gikk 15 dager over sist, men man skal aldri si aldri ) Enig med deg i at det er greit å unngå perioden 20-31 desember ;o) Kristiane er jo kjempe nydelig navn da ) Liker de litt "gamle navna" som Amalie, Kristiane, hannah o.l spennede å se hva dere blir enige om da ) Nå skal jeg og Amalie ta oss en tur til byen å gå på cafe med mamma ) Kos dere masse ) Klemmer fra wenche og Amalie )
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Ja liker også de litt gamle navna jeg =0) Kose dere masse på cafè! Klem tilbake fra Kine og Sebastian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå