Gå til innhold

Dere som har SKIKKELIG peil på data, se hit!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå lasta jeg ned dette picaso-programmet.. og den klarte jaggu og grave fram ALLE bildene som var sletta fra pc'n! Det må jo bety at de finnes et sted?? Evnt hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hvilken måte var de sletta? Kanskje de rett og slett ligger i søppelbøtta? ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

de var sletta på "vanlig" måte, høyreklikk, slett...

De ligger ikke i søppelbøtta nei, for dette var bilder av xen til sambo, som jeg IKKE ville ha på pc'n!

Skrevet

Hvor fikk du lastet ned dette programmet?

Prøver, men finner ingen "last ned" knapp.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

men HVOR legger alle slettede bilder seg henn???????? HJELP!!

Skrevet

Alt som blir slettet finnes fremdeles på disken hvis ikke det er overskrevet. Det er bare linken som viser hvor på disken bildene er som blir slettet.

Skrevet

Thank you ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og det betyr?? at det fortsatt går ann og hente de frem, og se på de?? eller var det bare tilfeldig at picasa klarte og grave de frem? nå ligger de nemlig ikke i det programmet lenger heller....

Skrevet

kan søke på bildenavn og se om de evt ligger i skjult mappe

Skrevet

antageligvis er dette noe picasa gjorde som ikke er så lett å gjøre på andre måter. Kan hende at disse filene er skrevet over etter at du lastet ned programmet første gangen og at de derfor er korrupte og ikke lengre vises i picasa.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg lasta ned dette programmet for 1 time siden. BIldene ble slettet for 1 ÅR siden... men som sagt, nå er de nå ikke der da....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

DUMME GUBBE! Nå sier han at han har hatt dette programmet på pc'n før... OMG! jaja, da var jo det forklaring godt nok. Takk skal du ha :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...