snuppelure 74 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Var mye hyggeligere å være på UL i dag ja, ingen skremming om det ene eller det andre Babyen lå i hodeleie og ikke på tvers lenger og morkaka var forflyttet lenger opp, lå ikke lenger foran ) Babyen hadde det kjempe bra men han var fremdeles ikke no særlig fotogen , så da får vi bare vente i spenning til han kommer ) Hun legen som tok UL var så hyggelig å positiv, skrøyt utrolig av hvor flink jeg har vært med vekta og vi trengte ikke komme påflere UL nå, for babyen var meget vital og alt så supert ut )
*ale* Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Så flott:) Visste ikke at du hadde plagdes , da , men flott likevel:)
snuppelure 74 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Skal prøve å forklare fort (er jo umulig å finne igjen gamle innlegg) ;o) På første UL var det egentlig bare det at p.g.a morkake som lå forran + at jeg har litt polstring på magen ;o) så så vi svært lite av lillegutt på UL. Hun fikk tatt viktige mål og sett det viktigste, men ryggraden så hun ikke + atvi generelt så dårlig (han sprella med bena da) ) Så da skulle vi få ny ul 4 uker senere ) Da vi kom 4uker senere, var han så stille og han hadde vært en ganske "rolig" baby frem til da (sikkert fordi jeg merket sparkene dårligere p.g.a slik morkaka lå) Og hun jm som tok ul ble jo bekymret å hentet en lege dame til å ta en ny ul å beg å bable om at hun ville bare forsikre seg om atnyrene fungerte normalt for detså ut som det var lite fostervann og babyen var så stille.... Vi ble jo livredde da Men når legen tok ul så så alt bra ut, detvar masse fostervann og han sparket som bara det ) Men ble jo satt opp på ny vekst kontroll 4 uker snere igjen (den i går) og man blir jo litt engstelig når det blir så mye tull Men nå var alt i skjønneste orden gudsjelov da og lille gutt er en meget aktiv gutt, morkaken har forsøvet seg mye lenger opp og jeg kjenner han mye mere nå enn tidligere ) Så nå er det bare å vente på at han skal komme i beg av Januar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå