Gå til innhold

I morgen skal vi foreviges


Anbefalte innlegg

Skrevet

hos fotografen. Lurer litt på hva vi bør kle barna i, en gutt på 1 og ei jente på 4. Vil jo gjerne ha noe som er litt tidløst og gjerne endel bar hud slik at vi kan kose oss med bildene i lang tid.....

 

 

- og kanskje orker minsten å holde på så lenge at vi foreldre også blir med på et par bilder, hva burde vi ha på da?

 

Jeg greier ikke å tenke lenger enn til dongeri og hvitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg... Ingen som har klestips?

 

Skrevet

vi hadde på dongeri å hvitt, men fotografen synes ikke noe om det, men vi hadde hvit bakgrunn da..

Skrevet

mange har jo snekkerbukse og bar overkropp til gutt, det er jo den klassiske. så kanskje en dongerikjole til jenta:) hadde body og dongeribukse til min gutt da han var 7 mnd, syns det ble kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...