kompemor Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hos fotografen. Lurer litt på hva vi bør kle barna i, en gutt på 1 og ei jente på 4. Vil jo gjerne ha noe som er litt tidløst og gjerne endel bar hud slik at vi kan kose oss med bildene i lang tid..... - og kanskje orker minsten å holde på så lenge at vi foreldre også blir med på et par bilder, hva burde vi ha på da? Jeg greier ikke å tenke lenger enn til dongeri og hvitt...
kompemor Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 dytter litt jeg... Ingen som har klestips?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 vi hadde på dongeri å hvitt, men fotografen synes ikke noe om det, men vi hadde hvit bakgrunn da..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 mange har jo snekkerbukse og bar overkropp til gutt, det er jo den klassiske. så kanskje en dongerikjole til jenta:) hadde body og dongeribukse til min gutt da han var 7 mnd, syns det ble kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå