Gå til innhold

feber,oppkast og diare,og bare 8 mnd!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet kl 1430 idag med plutselig 39,5 i feber og mye skriking,sovnet da en time etter å ha fått en stikkpille og var i bedre form da hun våknet.,Feberen var gått ned til 38,1. Fikk grøt kl 18 og kastet opp alt etter endt måltid,fikk så en flaske melk og kastet opp den også. 10 min etterpå bæsjet hun flytende. Sovnet nå ,ville ikke ha noe mat. Kan hun ha fått omgangssyka? Stakkar lita,synes ho er så hjelpesløs og bare 8 mnd jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...