Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Det startet kl 1430 idag med plutselig 39,5 i feber og mye skriking,sovnet da en time etter å ha fått en stikkpille og var i bedre form da hun våknet.,Feberen var gått ned til 38,1. Fikk grøt kl 18 og kastet opp alt etter endt måltid,fikk så en flaske melk og kastet opp den også. 10 min etterpå bæsjet hun flytende. Sovnet nå ,ville ikke ha noe mat. Kan hun ha fått omgangssyka? Stakkar lita,synes ho er så hjelpesløs og bare 8 mnd jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå