Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Han er så blid i barnehagen hele dagen,men de timene fra vi kommer hjem til han legger seg så er han et mareritt!! han nekter å spise middag..nekter og sitte sammen med oss med bordet, skriker og hyler, klarer så vidt å få i han litt kveldsmat..åååh! Jeg merker at jeg nesten klikker selv asså...klarer å styre meg da, men det er ikke lett! Det er jo 4 timer med rent h... hver ettermiddag!:( SukK! Gutten er 14 mnd..forventer ikke noe svar her asså, må bare få det ut!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 skjønner godt frustrasjonen. er ikke noe gøy å ha det slik. han er sikkert sliten etter en dag i bhg. har du prøvd å gi han eks en banan før dere går fra bhg/i bilen eller noe? det hjelper ikke på humøret hvis blodsukkeret er på bånn. Merket stor bedring på det her i allefall
Angel86 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 nja, han får som regel det som er igjen i matboksen..i dag var d en hel brødskive..så han burde ikke ha noe lavt blodsukker. Men jeg vet ikke..blir så fortvila!! *sukk*
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Sønnen min er også kjempesinna til tider på ettermiddagen frem til han legger seg, men han er ikke i barnehage! Jeg lurer på om det kan være noen flere tenner på vei!! Han er ellers en skjønn og snil gutt, så har funnet ut at er til samme tid omtrent hver gang (ikke hver dag) han blir slik... og bare i perioder..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Når begynte han i barnehage`? Sønnen min var også sånn den første mnd. etter at han begynte i b.hage. Var sliten og trøtt. Men det har forandret seg nå, nå er han i godt humør og har fått tilbake energien. Blitt vant til b.hagen.
mammatilpia Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 Kanskje har trenger å sove en liten lur før middag? Trøtte barn, er sure barn.
ukjent Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Kanskje han er trøtt? Tenner? Influensa?Gutten min er 15 mnd og ganske så trassig. Det kan være vanskelig å takle av og til. Jeg prøver og tenke litt på hvor mye det egentlig gjør eks. Gutten min vil ikke ha kvelds, neivel. Kanskje ikke sulten da. Det gjør jo egentlig ingenting. Men det er utrolig irriterende noen ganger. Det er sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå