~turbogutten og lillebror~ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Ville dere vite kjønnet på ul?? Hvorfor eller hvorfor ikke??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jaaaaa!!Klarte ikke la være,men hadde diskutert det lenge med samboer på forskudd da:)
BEA-77 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Dersom jeg bare skulle hatt en ordinær UL tror jeg at jeg hadde stått over... (etterpåklokskap) Vi fikk vite at det var rimelig sikkert at vi ventet jente da vi var på ordinær UL. Har ikke hamstret rosa akkurat, men noe har det jo blitt. Tenkte også på barnet i magen som en jente og kalte barnet ved det jentenavnet som vi hadde blitt enige om. På ekstra UL i dag fikk vi se en liten tass gitt, så jeg var kjapt på butikken og kjøpte litt lyseblått. Blir jo glad uansett, men rart hvordan en etter en stund begynner å tenke på barnet som det ene eller andre, selv om en vet at en må ta infoen med en klype salt.
Minnie Mom Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har villet vite det begge gangene. Er litt for nyskjerrig til å la være. Synes det er praktisk ifht shopping, planlegging og bestemme navnet. Synes også det er koselig og litt mer personlig å si han eller hun, istedet for den. Sist gang brukte vi navnet i mange måndeder før fødselen. Nå fikk vi beskjed på UL at det er ei jente, skal på oppfølgings-UL om et par uker, så vi får se om det fremdeles er jente.. )
Djoolia 07+08+12 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Skal ikke vite det denne gangen nei. Bare måtte vite det forrige gang, noe jeg egentlig angrer litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå