Gå til innhold

Noen som har MAC-pc OG driver med piczo? HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke laste opp bilder:S Når jeg skal laste dem opp på piczo, så vises ikke bildene mine,så jeg kan liksom ikke velge noen. Det viser bare programmet de ligger i.....

ååååååårrrrrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken nettleser bruker du? for å redigere i piczo med mac må du bruke mozilla firefox, kan lastes ned gratis på nettet. funker ikke å redigerer i safari!

Skrevet

jeg har firefox :) men da jeg skal laste opp bilder,sant? Da trykker jeg bla igjennom(for å velge bilder). Men da bare kommer det opp det ikonet for programmet bildene ligger i . Altså IPhoto-programmet. Klarer ikke få frem selve bildene sånn jeg kan velge....

Skrevet

jeg krymper alltid bildene jeg skal legge ut i photoshop først, og legger dem på desktopen for easy access. hmmm...hørtes jo litt rart ut at du ikke får se dem da, men kanskje det bare er shortcutsene til bildene og da får du ikke se dem. Men går du direkte i library på iPhoto så skal du jo kunne se dem når du skal velge. merkelig! aldri hatt noen problemer..

Skrevet

ja jeg fatter null..på en microsoft pc kunne jeg gått for å laste opp bilder,til rett inn der ALLE bildene lå. så kunne jeg velge hvilke jeg skulle laste opp....men neeeida!

Nå har de jo tatt vekk den der "hurtig"opplastingen også......zzzzz

Skrevet

fant d ut...:D:D

dro bare bildene ut på skrivebordet så kunne jeg velge dem der :D:D juhuuuu!!! Nå blir det bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...