Verdens tøffeste mamma Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta mi på 16 mnd har vært hjemme fra barnehagen i tre dager nå. Hun har hatt feber, hoste og snørr og ikke vært i form. Nå ser det ut til at feberen er på vei ned, dvs at den er rett over 37 idag.. Hun er likevel VELDIG sutrete og tåler ingenting før hun sutrer.. Har også fått matlysten igjen idag. Spørsmålet er da: hvis hun ikke har feber imorgen kan hun da sendes i barnehagen?? Eller bør jeg holde en ekstra dag, dvs til over helgen for å være sikker på at hun virkelig er helt frisk??? Hva hadde dere gjort??? Vi er gaaanske leie av å bare se hverandre og være inne hele tiden nå, altså!!! MEN, må man, så må man..:-)
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Feberen er ikke de viktigste idikatoren på om hun er frisk eller ikke.. Du skriver "Hun er likevel VELDIG sutrete og tåler ingenting før hun sutrer.." Det er i mine øyne in idikator på nedsatt allmenntilstand og grunn il å holde barnet hjemme fra bhg i morgen.
LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 det skulle vel gå. tommelfingerregelen er vel en feberfri dag, og det kan vel dagen din klassifiseres som.
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 indikator var visst et vanskelig ord i dag )
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes du skal holde henne hjemme. Vi ser ofte i bhg. at de barna der blir sent for tidlig i bhg, ofte blir syke igjen etter kort tid. -men det er selvfølgelig ikke altid lett :-)
Siril&Tord sin mamma Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 hei. det er meget stor forskjell på å være hjemme og i grei form, og det å orke en hektisk hverdag i bhg.du sier jo selv at ho er sutrete osv, og det tyder jo veldig på at barnet ditt ikke er friskt. synes ikke at du skal sende barnet ditt i barnehagen før allmenntilstand hennes er bedre. la ho nå få fri imorgen og hatt helga å komme seg på.
Sabina og gjengen Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Regelen er et døgn uten feber.. andre sykdomstegn tatt i betraktning, jeg synes du burde holde henne hjemme.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 La hun være hjemme til etter helga du.. selv om hun ikke har feber så har hun nedsatt allmenntilstand hvis hun er veeeeeldig sutrete!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2007 Takker for svar, jenter!! Da er det opp og bestemt-hun blir hjemme til over helga!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå