HelenFlores Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Fikk høre hjertet til min lille i dag, så deilig å endelig få en ordentlig bekreftelse på at det er liv inni der:) Er 14+5 i dag, og har ikke følt meg så veldig gravid i det siste(!) Men nå kjenner jeg det klør i kroppen etter å begynne shoppingen!! Har tenkt å vente med de største tingene til vi har få flyttet, (er på leting etter noe nå) men nå sitter jeg her og vindusshopper på nettet og har så lyst å bare kjøpe en liten ting!! He he.. Helt usakelig dette her, men ville bare dele det:D
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Koselig å høre hjertelyd! Jeg også synes du bare skal kjøpe om du finner noe du liker. Men kanskje greit å begrense seg litt med tanke på flyttingen da
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 En nyyydelig lyd ja Shop i vei
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 He he, ja man har vel egentlig det:) får ta en liten shoppingtur ved neste lønning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå