Meg og gutten min Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 har kjent ganske harde spark i det siste, men i dag kjenner jeg ingenting! normalt det kanskje så tidlig? jeg er 18 uker... jeg har prøvd saft å alt søtt
canutten Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 kort og godt, ja! ;0) Men bruker du mye tid på å bekymre deg så sjekk det ut i morgen, gå å få jordmor til å lytte litt! slapp av!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 fikk spurt min lege om det idag jeg siterer bare etter ho... frem til du er i uke 26 er det helt normalt at det kan være stille der 1 dag,er du bekymret ring føden eller din fastlege... Ca uke 26 osv vis det har vært lite liv prøv og legg deg på venstere side og tell sparka. vis det ikke har vært noe spark på 2 timer prøv igjen,spis litt sjokolade eller noe og tell en gang til vis ikke ring!! Som jeg ble fortalt,det er bedre og ringe en gagn for mye enn for lite. Jeg gikk nemlig i 4 dager uten særlig liv,og det gjør jeg ikke ne gang til:(
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var i samme situasjon som deg i går. Hehe. Har kjent masse spark de siste dagene, men i går var det helt stille (bortsett fra noen småspark). Har babywatcher, så ble beroliget av å høre hjertelyden. Syntes fortsatt det var ganske så stille i dag, helt til jeg kommenterte det til sambo, og jammen sant begynte ikke babyen å sparke masse rett etterpå. Jordmor sier at babyen noen dager bare er mer rolig, eller har kanskje snudd seg så du ikke kjenner det så godt. Så tror ikke du skal bekymre deg
Gjest Orkideen Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er 21 uker på vei og hadde kjent liv hver dag fra uke 17. Fra mandag til onsdag var det ingen tegn til liv uansett hva jeg gjorde for å kjenne spark. Jeg snakket med fødepoliklinikken som sa at det var normalt at man ikke kjente liv hver dag før i uke 30. Det at jeg hadde kjent liv hver dag så tidlig var visst bare tilfeldig. Men siden jeg jobbet på sykehuset ville de likevel sjekke at alt stod bra til. Ved UL var alt bra til med snuppa mi.I dag har hun sparket igjen.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Er ganske vanlig så tidlig ja (men litt ekkelt å ikke kjenne) Prøv å legg deg på magen litt om du klarer. Det har hjulpet meg noen ganger:)
Meg og gutten min Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 herregud nå er det fest i magen min. mamma jeg har det bare bra prøver den nok å fortelle nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå