Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har hatt jevnlige, ganske kraftige kynnere i hele dag og nå gikk jammen slimproppen da jeg var på do. Masse slim og ørlite blod. Holdt på å tørke meg ihjel. Sitter her og har en sånn "mensenfølelse" i magen. Huff. Håper dette er starten på fødselen og at det snart er overstått! Har 4 dager igjen til termin og tenkt om jeg faktisk skulle få født før den tid! (10 og 14 dager over med de to andre...). Nå er jeg kjempespent. Har ikke lagt merke til noen slimpropp med de to andre... Vel, hva tror dere?
Teltpluggen Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 WoooW! Vet ikke hva jeg tror (førstegangs), men det hørtes jo ut som om det er noe på gang! Krysser fingrene for deg!
Amanda- Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 håper ting er i gangh=) hehe.. det er noen som har det... har egentlig ikke lov og klage men... har 4 uker til termin enda... hehe uansett.. kjempe masse lykke til.... men kan ikke proppen gå en stund før fødsel da?
Isilra Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er i samme båt som deg, hvis du leser innlegget mitt litt lengre nede "Slimproppen". Vi får håpe vi er i gang snart!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Spennende å se! Leste innlegget ditt Isilra, og lurer vel egentlig på mye av det samme selv. Men jeg har ikke tenkt å ringe føden enda. Vil vente og se hva som skjer først. HI
Mamma til snart 4 Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 stemmer, slimproppen er kun tegn på modning;) men kan skje noe 1 time etter den er gått men også ta flere uker;( min gikk for 1 uke siden, ikke skjedd noe enda. . . men ønsker deg lykke til, en vet jo aldri, er ikke noe fasit svar på det;)
spireliten Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 min gikk dagen før lillegutt ble født. Altså rett før riene kom Så godt mulig at noe er på gang. jeg fikk en uke før termin.
Leoness Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Min gikk på søndag, og ingenting har skjedd ennå. Har vonde kynnere jevnlig. Termin om 11 dager...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Min gikk også i forrige uke, på onsdagen, så dette kan fortsatt da tid
mari.a Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 min og!!!!yiiiiks!!!! spennende-forrige gang merket jeg ikke noe til den-tror den kom i fødsel-men våknet kl 05 av en rie og måtte på do like etter...da kom litt av den og to timer senere mer!!har hatt korte rier som varierer fra 4-15 min imellom helt til nå...spennende!!!håper det ikke stopper opp-har jo fått barnevakt til toåringen og alt mulig:) tror jeg må hlde meg litt i bevegelse nå -så det øker på:)vil ha bebis i dag!!!er 10 dager til ul termin foressten-men menstermin imorgen...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå