@nita+Sebastian Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er det noen fler her inne som opplever å miste/røyte mengder med hår. Har til nå mistet så mye at det begynner å synes. Hva gjør man??? Spiser b-vitaminer eller hva?? Håper noen kan hjelpe. Jeg begynner å bli desperat.
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Har det på samme måten. hele leiligheten er full av hår.... Vet ikke hva man gjør med dette....!!! Utrolig irriterende.
Go`mamma`n... Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Det gir seg....Jeg holdt på ca i 2 mnd. Fra snuppa var 3-5mnd. Nå er jeg tilbake til normalen.
Julie83 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Åja!!!! Massevis! kjempefrustrerende! Vasker ikke håret mer enn to ganger i uka fordi jeg mister lange lokker med hår hver gang jeg vasker og børster.Stp akkurat i dusjen og klaget fortvilt til mannen min:) Kan merke det godt, og ikke lenge før det synes. Er så kjipt, for hadde en sånn periode med håravfall rett før jeg ble gravid, så har ikke så mye å gå på. Skal kjøpe Kerastase sjampo mot håravfall, den er god selv om den kanskje ikke virker...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg gjordet også det,tenkte at det var normalt siden jeg ammet,men det ble så mye at det begynte å vises. Det viste seg det at det var bivirkning av cerazetten.
Mia_I Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Huffja, samme her... har fått antydning til VIKER! Ingen råd herfra, bare krysser fingrene for at det går over snart..
Søskendrøm<3 Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Godt å høre at det ikke bare er meg. Flere ganger om dagen kan jeg dra ut store klaser med hår. Når skal det ta slutt liksom...?!
Januar 2010 <3 Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Me too:( Har seriøst nesten fått viker jeg...helt tynt på siden. Kjøpte en scampoo på perry frisørsalong, uten virkning. SP heter den... Spiser b-vit på harde livet men det virker jo ikke på avfall...
Alba44 Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Samme her! Jeg mister masse hår. Må børste og børste for at ikke hele leiligheten skal overstrøs med hår.
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Melder meg inn i klubben:( HAdde tjukt hår før, og nå er det bare en skygge av seg selv. Klemmene som var litt små for mitt hår før er nå altfor store og faller ut. Helt forferdelig, håravfallet må slutte nå!! Har i tillegg fått viker på hver side av hode, heldigvis har det begynt å komme nytt hår der da, men det er jo helt kort. Når jeg dusjer så mister jeg nok hår til å lage en god remse med hairekstention. Mulig det hadde vært smart å spart på alt håret så jeg kunne sveiset det på igjen om ikke dette gir seg snart.... Har hørt at dette problemet skal gå over ved 6mnd da... Så jeg krysser fingrene, småen er 6mnd i morgen.
@nita+Sebastian Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk for mange svar:o) Jeg går ikke på medisiner, så det kan ikke ha noe med det å gjøre for min del. Jeg får bare håpe det går over når Sebastian er 6 mnd da. Synes det er fryktelig leit og ekkelt. Også jeg har begynt å få viker ( Har en og en halv måned igjen jeg da....
Piivo Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også fått viker og er tynn i luggen! Har vel snart samme sveis som mini. Ser ikke ut!
MathildeC Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Det er vel kjempevanlig aa miste en del haar etter fodsel. Men er det bare ammende tro? Eller gjelder det alle? Jenta mi er 3 mnd og jeg har begynt aa miste MASSE haar, har litt viker og det skal vel bli verre... Men det har skjedd med venninner og, og det kommer jo tilbake etter noen mnd.. Haaper vi..
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke noe med ammingen å gjøre, så skjer alle. Kommer nok tilbake, jeg har begynt å få litt piggsvin lugg;) Så det er håp, hadde bare håret sluttet å falle av nå...
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg begynte også å miste masse hår ca. tre måneder etter fødselen, og gjør det fortsatt.... Jeg har hørt at det er helt vanlig.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 Er noen hormoner som herjer med oss... ( Går heldigvis over, men gud så panikk jeg hadde da det bare ramlet av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå