Mamma til to tette Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Må vel snart ta frem denne, har fått låne en av en venninne som har brukt den til tre barn. Hun anbefalte at jeg skulle rense den før jeg tok den i bruk. Vurderte det da jeg gikk gravid men da leste jeg at babyer ikke skulle ha rensede plagg/tekstiler. Hvordan er det med dette? Jeg synes den ser ren og pen ut så er rens nødvendig synes dere? Tenker på at han spiser på ALT for tiden og tøy er spesielt attraktivt...
plutseligbolle Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fikk en av noen venner jeg og, brukt til to barn. Jeg vaska dyna på ullvask uten sentrifugering, det gikk helt fint. Og trekket kan jo vaskes på 40 grader var det vel.
Gjest Ut på tur Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også planer om å vaske den jeg har arvet. Jeg ville definitivt ha vasket en arvet voksipose, eller en jeg hadde tatt frem etter en større søsken. Gammel svette, gulp, sikling, lekasje fra bleie osv er greit å få bort
Mia_I Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vi skal også vaske trekket, har kjøpt en som er brukt av et barn. Satser på at det holder, at ikke hele posen må renses.
Mamma til to tette Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 aha så den kan vaskes ,-) Slik går det når man ikke får "bruksanvisningen"...en vask skal vi nok få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå